• Winkel in Den Haag
  • Originele onderdelen
  • Met en zonder afspraak
  • Transparante prijzen
  • IRP: Independent Repair Provider – TouchFix Verified
  • Apple IRP: Independent Repair Provider (Onafhankelijke Reparatie Verstrekker)

    LET OP: Lees dit artikel aandachtig door om duidelijk te begrijpen wat wij kunnen. Informatie m.b.t. de melding, vind u in het tweede gedeelte van dit artikel.

    TouchFix B.V. is geautoriseerd via Apple onder hun Independent Repair Provider Program. Dit vereist dat we een gevestigd bedrijf zijn met een buitengewone reputatie. Het vereist dat onze technici ACiT (Apple Certified iOS Technician) en ACMT (Apple Certified Macintosh Technician) gecertificeerd zijn. Zie ook: https://support.apple.com/repair/verify-repair-provider?storeid=I7532931

    Via dit kanaal hebben wij toegang tot (en bieden wij) dezelfde originele Apple onderdelen aan als Apple verkooppunten. We hebben ook toegang tot dezelfde diagnosetools en reparatie kalibratiesoftware die door Apple wordt gebruikt.

    Wat nog belangrijker is, we hebben niet dezelfde strikte richtlijnen als geautoriseerde Apple Service Providers. We kunnen veel reparaties aanbieden die Apple zelf niet aanbiedt, waaronder: alternatieve display vervanging, laadpoortreparaties, gegevensherstel, reparaties op boardniveau en veel meer. U hoeft daarom uw apparaat nooit te vervangen door een nieuw exemplaar! Bij TouchFix zijn er altijd reparatiemogelijkheden. Daarnaast laten wij u altijd weten wat de financieel meest verantwoorde beslissing is.

    Vanuit Apple:
    Onafhankelijke reparatieverstrekker (TouchFix B.V.) is geen door Apple erkende serviceprovider, maar een erkend onafhankelijke reparateur. Indien het onderdeel geen ‘genuine Apple’ betreft, stemt de klant ermee in om voor reparatie gebruik te maken van niet-officiële of gebruikte Apple-onderdelen. Schade veroorzaakt door producten van derden kan worden uitgesloten van de Apple-garantie. Reparaties die worden uitgevoerd door een onafhankelijke reparatieverstrekker zijn uitgesloten van Apple’s garantie en de onafhankelijke reparatieverstrekker zorgt voor zijn eigen garantiedekking voor zijn reparatie.

    In simpel Nederlands houdt dit in, dat wij geen gratis reparaties (binnen de garantie) mogen uitvoeren en dat wij zelf garantie geven op elke reparatie, zowel erkend als niet erkend. Indien het onderdeel niet direct door Apple geleverd is, begrijpt u dat het om een niet officieel product gaat aangezien het niet direct door Apple is geleverd.

    Indien u kiest voor de officiële weg, dient u rekening te houden met het volgende:
    – U betaald meer voor hetzelfde product niet geautoriseerd (voordeel is dat er geen melding wordt getoond).
    – Zoek mijn iPhone moet uitgeschakeld zijn, anders kan de reparatie niet worden uitgevoerd.
    – Al uw gegevens zullen met Apple worden gedeeld, dus ook uw complete NAW gegevens. Apple wilt graag bijhouden per toestel wat er exact aan is gebeurd, door wie, en van wie dit toestel momenteel is.


    Melding bij gebruik niet officiële producten:

    Wanneer in de volgende situaties:
    Batterij vervanging: iPhone SE (2020), Xr, Xs, XS Max, 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12 Mini, 12, 12 Pro, 12 Pro Max, 13 Mini, 13, 13 Pro, 13 Pro max
    Display vervanging: iPhone 11, 11 Pro, 11 Pro Max, 12 Mini, 12, 12 Pro, 12 Pro Max, 13 Mini, 13, 13 Pro, 13 Pro max
    Achtercamera vervanging: iPhone 12 Mini, 12, 12 Pro, 12 Pro Max, 13 Mini, 13, 13 Pro, 13 Pro max

    Gebruik wordt gemaakt van niet-officiële (lees: niet direct bij Apple aangeschafte) onderdelen, zal er een melding worden getoond dat er niet kan worden gecontroleerd of het betreffende onderdeel origineel is ook al is deze wel origineel. Deze melding zal uiteindelijk verder in de instellingen worden getoond. Indien u wel kiest voor officiële (lees: direct bij Apple aangeschafte) onderdelen, zal deze melding niet worden getoond.

    Let op: Gebruik van niet-officiële (lees: niet direct bij Apple aangeschafte) onderdelen betekent niet dat het toestel onbruikbaar wordt. Indien wij een origineel onderdeel gebruiken (bijvoorbeeld: verwijderd van een nieuw toestel), heeft deze exact dezelfde werking als een officieel (lees: direct bij Apple aangeschaft) onderdeel. U krijgt alleen een melding te zien.

    Voor meer vragen omtrent onze erkende situatie en desbetreffende meldingen, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Afspraak ingepland!

De afspraak op is succesvol ingepland. Tot dan!

Mocht je onverhoopt verhinderd zijn, dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice op 070 - 20 60 103

Plan direct een afspraak met één van onze experts

Gegevens invullen

Wij maken gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten