-
Betalen
Klik voor meer informatie -
Contact
Klik voor meer informatie -
Garantie
Klik voor meer informatie -
Onze experts
Klik voor meer informatie -
Openingstijden
Klik voor meer informatie -
Reparatie
Klik voor meer informatie -
Verzenden
Klik voor meer informatie -
Welk apparaat
Klik voor meer informatie -
Winkel
Klik voor meer informatie -
Zakelijk
Klik voor meer informatie
Veelgestelde vragen
-
De populairste reparaties voor telefoons en tablets zijn:
-
Onze winkel zit gevestigd aan de Loosduinse Hoofdstraat 184 in Den Haag.
Wij zitten tegenover de Kruidvat. Er zijn parkeerplaatsen voor de deur.Ons hoofdkantoor waar ook zakelijke klanten mogen langskomen, is gevestigd
op de Klopperman 16 in Wateringen. -
Wij hebben altijd eerlijke en transparante prijzen.
Dit houdt in, dat wij altijd een opbouw kunnen geven van de prijs die wij rekenen.Een voorbeeld:
Samsung Galaxy S6 display vervangen = 159,99 euro incl. BTWHet display kost 95 euro ex btw
Wij rekenen 35 euro ex btw aan arbeid
Dan komt er nog 21% BTW op.
Samen is dit ongeveer 159,99 euro incl. BTWHet arbeidstarief is opgebouwd uit:
– Arbeid van de gekwalificeerde expert.
– Drie maanden garantie.
– Onderhoud van onze apparatuur en al onze onroerende zaken. -
Indien je jouw telefoon binnen de gecommuniceerde tijd klaar wilt hebben adviseren we je om een afspraak te maken. Je mag natuurlijk ook altijd gewoon langskomen tijdens onze openingstijden. Soms kan de reparatie wegens drukte langer duren als je geen afspraak hebt.
-
Waar mogelijk is, gebruiken wij originele onderdelen.
Wanneer een origineel onderdeel niet meer leverbaar is of nog niet te krijgen is, zullen we dit eerst met je communiceren. Voor iPhone-display-reparaties kan je zelf de kwaliteit kiezen. Dit hebben wij gedaan om verschillende prijsklassen aan te kunnen bieden. -
Als een reparatie niet lukt doordat er bijvoorbeeld iets anders kapot is, zijn er geen onderzoekskosten. Indien je toestel waterschade heeft zijn de onderzoekskosten altijd 29,99 euro incl. BTW, dit komt omdat er vaak veel tijd nodig is om te controleren of het apparaat te maken is. Als het probleem niet concreet is (bijvoorbeeld het apparaat geeft geen beeld, maar het scherm is niet stuk), dan zijn de onderzoekskosten 19,99 euro incl. BTW als het niet te maken is.
Ook brengen wij onderzoekskosten in rekening wanneer je de reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd.
-
De winkel van TouchFix ligt midden in een winkelcentrum en is bereikbaar met busverbindingen en trams. Tramlijnen 2 & 3 en buslijnen 26 & 31 stoppen op loopafstand.
Het kantoor van TouchFix (B2B) ligt op een bedrijventerrein in Wateringen. Bus 37 en tramlijn 16 stopt op loopafstand.
-
Indien je zelf je apparaat naar ons opstuurt, kan dit naar:
TouchFix
Loosduinse Hoofdstraat 184
2552 AL Den Haag
NederlandHeb je een toegangscode of patroon op jouw apparaat? Stuur deze dan mee of verwijder deze voor het opsturen!
Verwijder jouw SIM-kaart en SD-kaart wanneer deze niet nodig zijn voor de reparatie.
Bescherm jouw apparaat en pakket goed tegen schade tijdens transport.
Verzend jouw apparaat aangetekend / verzekerd indien dit mogelijk is.
Vermeld duidelijk jouw referentienummer op en in het pakket. -
Wanneer je jouw apparaat door ons laat repareren en je kiest voor ‘halen en brengen’, halen wij het apparaat met UPS bij je op.
Het apparaat wordt na reparatie geretourneerd via PostNL. Indien je liever jouw apparaat door UPS wilt laten verzenden, geef dat dan zo snel mogelijk aan.Als je zelf je toestel naar ons opstuurt, maakt het niet uit welke vervoermaatschappij je kiest. Het apparaat wordt na reparatie geretourneerd via PostNL. Indien je liever jouw apparaat door UPS wilt laten verzenden, geef dat dan zo snel mogelijk aan.
-
Wij hebben een ruim assortiment aan hoesjes, screenprotectors, opladers, carkit’s, etc.
Al onze opladers zijn origineel en vanuit de fabrikant geleverd.
Al onze hoesjes en screenprotectors zijn merkloos. Indien gewenst kunnen wij de officiële hoesjes ook leveren. -
Je kan jouw modelnummer vinden op meerdere plekken.
Per apparaat verschilt dit. Hieronder staat een beknopt overzicht waar het bij jouw toestel eventueel kan staan:– Apple
Op de achterkant, het modelnummer begint altijd met aan ‘A’
Voorbeeld: A1303– Samsung:
Op de achterkant of op de sticker aan de binnenkant. Het modelnummer begint met ‘SM-‘ of ‘GT-‘
Voorbeeld: SM-G920F– Sony
Wanneer u de simkaart-houder of SD-kaarthouder verwijdert, zit hieronder nog een klein wit velletje.
Als u deze uit het apparaat trekt, zal daar een modelnummer staan welke begint met een letter, gevolgd door 4 cijfers.
Voorbeeld: G3121– Huawei
Op de achterkant en het modelnummer is vaak een combinatie van 3 letters, koppelteken, 1 letter en 2 cijfers.
Voorbeeld: ALE-L21Ander merk? Op de volgende plekken kan je het wellicht vinden:
– Achterkant
– Sticker op de doos
– Op het apparaat (instellingen -> algemeen -> toestel informatie)
– FactuurHeb je het nog steeds niet gevonden? Neem dan eerst contact met ons op.
In onze zoekfunctie op de voorpagina kan je jouw modelnummer invullen. Je komt dan direct uit op het goede apparaat. Krijg je alsnog geen resultaat? Neem dan contact met ons op.
-
2024:
Bij TouchFix zijn wij op alle officiële feestdagen gesloten:Nieuwjaarsdag – 1 januari 2024
Eerste Paasdag – 31 maart 2024
Tweede Paasdag – 1 april 2024
Koningsdag – 27 april 2024
Hemelvaartsdag – 9 mei 2024
Eerste Pinksterdag – 19 mei 2024
Tweede Pinksterdag – 20 mei 2024
Eerste Kerstdag – 25 december 2024
Tweede Kerstdag – 26 december 2024Op Goede Vrijdag en Oudejaarsdag zijn wij gewoon geopend.
Onze afwijkende openingstijden zijn als volgt:
24 december 2024 (kerstavond), sluiten wij om 17.00u
31 december 2024 (oudejaarsavond), sluiten wij om 17.00u -
Jazeker, zowel in de buurt als door heel de Benelux. Wij helpen overheidsinstellingen, MKB, automatiseringsbedrijven, privé-instanties, scholen etcetera. Je krijgt bij ons als bedrijf een betalingstermijn, jouw collega kan direct worden geholpen met een incident en wij staan altijd klaar voor jouw bedrijf. Indien je een referentie wilt kunnen wij deze altijd geven. Een greep uit onze klanten kan je op onze zakelijke pagina vinden. Voor meer informatie neem direct contact op met [email protected]
-
Wanneer je van je huidige toestel af wilt of nog wat oudere toestellen hebt liggen, zijn wij zeker geïnteresseerd om deze over te nemen.
Als richtlijn voor de prijs volgen wij diverse websites waar ook apparaten worden ingekocht.Let op! Wij maken een kopie van je ID. Daarnaast moet je 18 jaar of ouder zijn.
-
In de winkel kunnen wij kosteloos jouw simkaart bijknippen naar het gewenste formaat.
Dit kan dus zowel in het micro- als nano formaat. -
Bij TouchFix is een groot deel van de reparaties klaar terwijl u wacht.
Wij hebben daarom een wachtruimte waar u rustig een tijdschrift kan lezen of werken.
Wij bieden geen toiletvoorziening. -
In veel gevallen zijn onze reparaties klaar terwijl je wacht.
Wij hebben daarom ook een wachtruimte ingericht waar je op jouw reparatie kan wachten.Reparaties die 1 uur of zelfs 2 uren duren, zien wij ook als ‘klaar terwijl je wacht’.
Je reparatie heeft soms wat meer nodig dan een andere.
Daarnaast zitten wij midden in een winkelcentrum waar je genoeg andere winkels een bezoek kan brengen. -
Wij nemen uitsluitend telecommunicatie apparatuur in.
We hebben het dan over telefoons, tablets, laptops, smartwatches, tomtoms etc.
Je kan deze bij ons kosteloos laten recyclen. -
Onze openingstijden zijn als volgt:
TouchFix Winkel (Loosduinen)
Maandag t/m vrijdag: 10:00 – 12:30 / 13:00 – 18:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Zondag: GeslotenTouchFix Kantoor (Wateringen)
Maandag t/m vrijdag: 10:00 – 12:30 / 13:00 – 19:00
Zaterdag: 12:00 – 17:00
Zondag: GeslotenZie hier voor onze afwijkende openingstijden op feestdagen e.d.
-
Voor onze deur in Loosduinen kan je maximaal 60 minuten parkeren. De kosten hiervoor bedragen 10 cent.
Wil je toch langer kunnen parkeren? Geen probleem, in alle zijstraten kan kosteloos geparkeerd worden. Ook zijn er op loopafstand meerdere gratis parkeerterreinen in het winkelcentrum.In Wateringen zijn er voldoende vrije parkeerplekken.
-
Dat verschilt per product. Op verwijderbare batterijen zit bijvoorbeeld 6 maanden garantie.
Neem eerst contact met ons op omtrent de garantie, indien je hier vragen over hebt. -
Indien je een probleem ervaart met jouw apparaat na de aankoop of de reparatie, dan kun je aanspraak maken op de garantie. Garantie is alles waar je in principe zelf niets aan kan doen als klant / consument. Bijvoorbeeld:
- Na de reparatie van het scherm van jouw toestel heb je opeens geen beeld meer. Je hebt het toestel, niet laten vallen en er is geen schade te zien.
- Je telefoon doet na een jaar opeens niets meer. Er is geen schade te vinden en je hebt deze niet laten vallen.
De volgende voorbeelden vallen niet onder garantie:
- Je laat jouw telefoon bijvoorbeeld na een maand weer vallen en het scherm is gebroken. Dit is helaas je eigen schuld.
- Op vakantie is je tablet in de zee gevallen. Aangezien dit je eigen schuld is, valt dit helaas niet onder de garantie.
Uiteraard kunnen de twee laatste voorbeelden gebeuren. Wij zoeken naar een oplossing waar beide partijen bij gebaat zijn. Wil je hier toch voor gedekt zijn? Dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen’
-
Op alle nieuwe producten geven wij 24 maanden garantie.
Indien je bij ons een tweedehands / occasion koopt, dan staat er op de bon hoeveel maanden garantie er op jouw apparaat zit. In alle gevallen geldt dat de garantie ingaat vanaf het moment van aanschaf. -
Op elke reparatie / omruiling geven wij 3 maanden garantie.
Dit gaat in vanaf het moment dat je bij ons afrekent.Waarom geeft TouchFix 3 maanden garantie?
Alle onderdelen die wij inkopen bij onze leveranciers worden geleverd met maximaal 3 maanden garantie. Voor een omruiling geldt hetzelfde, ook hierbij krijgen wij 3 maanden garantie en geven dit ook daar aan de klant.Indien je een klacht hebt met betrekking tot jouw reparatie, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat wij de klacht alvast kunnen registreren.
-
Indien je niet tevreden bent met jouw aankoop bij ons in de winkel, kan je binnen 7 dagen met jouw betaalbewijs het artikel terugbrengen. Het is hierbij belangrijk dat het product ongebruikt is en in de onbeschadigde verpakking zit waar deze in was geleverd. Let op! Dit is niet mogelijk voor onze geleverde diensten. Indien je een probleem hebt met een reparatie, kijk dan onder ‘garantie‘.
-
Momenteel hebben we bij TouchFix geen cadeaubonnen.
-
Onze rekeninggegevens zijn als volgt:
Naam: TouchFix B.V.
IBAN: NL21INGB0006025961
BIC: INGBNL2ALet op, vermeld altijd jouw order/factuur nummer in de omschrijving.
-
Jouw factuur of contantbon is je aankoopbewijs / garantiebewijs.
Bij TouchFix ontvang je het factuur per mail of afgedrukt in de winkel.
Indien je direct betaalt in de winkel, ontvang je een contantbon als bewijs dat je direct hebt betaald.Ben je een factuur kwijt en heb je deze opnieuw nodig? Geen zorgen, wij bewaren deze voor je.
Neem contact met ons op om deze op te vragen. -
Indien jouw betaling online niet lukt via iDEAL, kan je uiteraard ook een overboeking uitvoeren. Je vindt de betaalgegevens op jouw factuur.
Is er in de winkel op dat moment geen mogelijkheid om elektronisch af te rekenen? Dan kan je vlakbij de ING-bank geld opnemen.
-
We hebben verschillende betaalmogelijkheden. Op het moment maken we onderscheid tussen online-betalingen en in store (in de winkel)-betalingen.
Indien je via onze website afrekent, kan je op de volgende manieren betalen:
- iDeal (geen extra kosten)
- Bancontact (geen extra kosten)
- Overboeking (geen extra kosten)
Wil je bij ons in de winkel afrekenen, dan kan je op de volgende manieren betalen:
- Contant (geen extra kosten)
- PIN (ook draadloos) (geen extra kosten)
- Creditcard VISA (1,6% over het hele bedrag)
- Creditcard Mastercard (1,6% over het hele bedrag)
- Creditcard American Express (1,9% over het hele bedrag)
Wij accepteren geen andere betaalmethoden zoals VVV-bonnen, op afbetaling of acceptgiro.