• Klaar terwijl je wacht
  • Originele onderdelen
  • Met en zonder afspraak
  • Transparante prijzen

Verzekeringen

  • Schade is vaak verzekerd

    Zou je graag willen weten of jouw reparatie wordt vergoed? Neem dan snel contact op met de verzekeringsmaatschappij of verzekeringsagent. Leg de situatie van de schade uit en je krijgt vaak direct antwoord. Uiteraard is dit vaak afhankelijk van jouw polis en voorwaarden en valt dit binnen de inboedel – of aansprakelijkheidsverzekering.

    Het is per verzekeringsmaatschappij afhankelijk of een dergelijke schade wordt vergoed of niet.

     

    Het komt wel eens voor dat een verzekeringsmaatschappij eerst een offerte van de reparatie wil ontvangen voordat er een uitspraak wordt gedaan over de dekking van de verzekering. Bij TouchFix is dit uiteraard geen probleem. Wanneer je jouw reparatie aanmeldt via onze website krijg je een opdrachtbevestiging per e-mail met de uit te voeren reparaties. Dit is voldoende om te overleggen aan jouw verzekeringsmaatschappij. Na de reparatie ontvang je de factuur welke overgedragen moet worden ter controle voor de verzekering.

  • Wil je een offerte aanvragen?

    Vraag direct een offerte op maat aan. Ons team komt dan spoedig bij je terug met een passend advies.

    Neem contact op

Wij maken gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten