• Klaar terwijl je wacht
  • Originele onderdelen
  • Met en zonder afspraak
  • Transparante prijzen

Navigatie Reparatie (ook TomTom)

TouchFix in Den Haag heeft vele jaren ervaring met het repareren en vervangen van verschillende apparaten, zoals laptops, smartwatches, smartphones, tablets, computers en camera’s, maar ook voor uw navigatie reparaties kunt u bij ons terecht.

Tegenwoordig is er een ruim assortiment aan navigatie systemen en worden deze steeds geavanceerder. Desondanks de vele modellen, gebruikt het gemiddelde huishouden vaak hetzelfde navigatiesysteem voor ruime tijd.

In deze tijd kan het zijn dat het navigatiesysteem beschadigd of andere problemen krijgt. Een gebroken scherm, Heb je accu problemen? Komt er geen geluid meer uit je navigatiesysteem? Doet je GPS het niet meer? Of weet je misschien niet precies wat er aan de hand is? Je herkent het vast!

Maar bij ons ben je aan het juiste adres, wij hebben de kennis en experts in huis om het probleem met jouw navigatiesysteem op te lossen zodat je er snel weer goed gebruik van kan maken. Zo hoef je niet langer rond te rijden met een kapotte navigatiesysteem.

 

Welke Navigatiesystemen repareren wij

We hebben met de jaren een groot specialisme opgebouwd in het repareren van diverse navigatiesysteem merken zoals: Tom Tom, Garmin, Mio, Pioneer, Zenec, Alpine, Blaupunkt en Kenwood. We doen het dagelijks, dus we zijn er goed in!

 

Heb je een ander merk, aarzel niet en vraag of wij deze ook kunnen repareren.

 

Welke Navigatiesysteem reparatie doen wij

Wanneer het aankomt op Navigatiesysteem reparaties kunnen wij helpen met de volgende reparaties:

  • Scherm
  • Oplaadconnector
  • Accu/Batterij

Heeft u een ander probleem, aarzel niet en vraag of wij deze ook kunnen repareren.

 Hoe gaat dit in zijn werk.

Als je jouw navigatiesysteem bij ons wilt laten repareren kun je een mail sturen naar: info@touchfix.nl, met hierin het volgende vermeldt:

  • Wat is het model nummer of welk model is het.
  • Wat voor navigatiesysteem reparatie je nodig hebt.

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk informeren over de kosten van de reparatie en of wij het onderdeel op voorraad hebben of deze eventueel moeten bestellen.

Brengen of Opsturen?

Wanneer je via e-mail akkoord bent gegaan met de reparatie kun je vervolgens je navigatiesysteem naar ons filiaal in Den Haag aan de Loosduinse Hoofdstraat 184 brengen.

Als je niet naar ons toe kan komen, hebben we een haal- en brengservice of je kan je tablet naar ons opsturen via de pakketpost of een koerier.

Voor al jouw vragen staan wij je graag te woord: Stel uw vraag hier »

Staat jouw apparaat/merk hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via de klantenservice.

onze experts
Heb je hulp nodig of heb je een andere vraag?
We helpen je graag direct verder.

Wij maken gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten