Binnenkort zullen wij een nieuwe website lanceren!

Veel gestelde vragen

    Wij zijn een jong dynamisch team bestaande uit 7 collega's. Wij zijn allemaal geboren en getogen in Loosduinen, Den Haag. Hier bevind zich ook onze vestiging waar wij klanten door heel europa assisteren en ondersteunen. Leest u ook meer over ons op onze 'over ons' pagina. Onze missie is om er voor te zorgen dat u als klant met een tevreden gevoel ons weer verlaat. Wij proberen dit te bewerkstelligen door uitsluitend originele onderdelen te gebruiken, zo veel mogelijk met u mee te denken en altijd voor u klaar te staan. Service is één van onze belangrijkste kenmerken! Kort gezegd, TouchFix staat voor Service en Kwaliteit.

    In de meeste gevallen is uw toestel gerepareerd terwijl u wacht. Bij onze reparaties op de website staat vermeld hoeveel 'minuten' de reparatie duurt en of deze klaar terwijl u wacht is. Let wel op, deze tijden kunnen wij alleen nakomen als u van te voren een afspraak maakt of aangeeft dat u langskomt. Als u zonder aankondiging langs komt kan de reparatie (iets) langer duren dan wij aangeven omdat het bijvoorbeeld druk kan zijn. Wilt u direct weten hoe lang een reparatie duurt? Bel ons dan direct tijdens onze openingstijden.

    Wij leveren reparatie en onderhoud voor een groot aantal telefoonmerken. Natuurlijk de bekende merken zoals Apple, Samsung, HTC en LG, maar natuurlijk ook een groot aantal andere merken. Benieuwd of je u kunnen helpen? Bekijk dan onze uitgebreidde lijst met reparaties. Liever zelf repararen of alleen een onderdeel nodig? Bekijk dan eens onze lijst met telefoonmerken en vind eenvoudig uw onderdeel. Wij werken uitsluitend met orginele onderdelen.

    Waar mogelijk is gebruiken wij uitsluitend originele onderdelen. Leest u ook ons artikel over originele onderdelen. Omdat wij gebruik maken van originele onderdelen en altijd netjes een bon en factuur uitdraaien zijn wij gemiddeld duurder dan de concurrent. Echter staan wij ten alle tijde achter ons product, geven 3 maanden garantie en beloven dat de fabrieksgarantie behouden blijft. Wij kiezen liever voor kwaliteit dan kwantiteit. Onze onderdelen zijn eerlijk verkregen en komen direct bij de fabrikant vandaan, op Apple na, hier gebruiken wij 'demontage' onderdelen voor. Dit zijn onderdelen die uit gedemonteerde nieuwe iPhone's komen. Wij bieden bij sommige reparaties ook 'copy' kwaliteit aan, dit doen wij zodat er ook een middenweg is voor sommige klanten. Bij sommige reparaties is alleen 'copy' mogelijk omdat er helaas geen origineel meer is. Voor meer informatie over onze onderdelen kunt u altijd contact opnemen.

    Een heleboel. Zowel in de buurt als door heel de Benelux. Wij helpen overheid, MKB, automatiseringsbedrijven, privé instanties, scholen en ga zo maar door. U krijgt bij ons een betalingstermijn, uw collega kan direct worden geholpen met een incident en wij staan altijd klaar voor uw bedrijf. Indien u een referentie wilt kunnen wij deze altijd geven. Een greep uit onze klanten: HTM (vervoersbedrijf), Ministerie van OCW (overheid), International School of The Hague (school), GGN (incassobedrijf), Stedin (netbeheerder) etc. Voor meer informatie neemt u direct contact op met laurens@touchfix.nl

    Ja zeker, wij hebben zo'n 4000 verschillende artikelen op voorraad. Op onze voorpagina kunt u direct al kiezen of u een 'onderdeel' of een 'reparatie' nodig hebt. Helaas hebben wij niet ons volledige assortiment op onze website staan dus kunt u altijd bij ons navraag doen over bepaalde onderdelen. Voor zakelijke klanten hebben wij een dealerlijst, die via de mail kan worden aangevraagd. Indien u hier graag gebruik van wilt maken dient u een kopie van uw Kamer van Koophandel uittreksel aan ons toe te sturen, dit mag naar info@touchfix.nl

Adresgegevens

Bezoek onze winkel, bestel online onderdelen of plan een reparatie

Bij Touchfix bestelt u makkelijk online, maar natuurlijk kunt u ook binnen lopen in onze winkel. Met onze ruime openingstijden kunt u altijd wel een geschikt moment uitzoeken. 

Ons adres is: 

Touchfix
Loosduinse Hoofdstraat 184
2552 AL Den Haag 
Nederland 

Bekijk direct onze ruime openingstijden. 

adres-touchfix

Bekijk onze locatie in Google Maps. 

Laat u ons bellen

Omdat het soms op een later tijdstip beter uitkomt
 

telefonisch contact TouchfixBent u te druk of komt het even niet uit? Dan bellen wij u graag terug. Laat eenvoudig uw gegevens achter op onze contact pagina.

Wij zorgen dan dat u later terug gebeld wordt. Mocht u kiezen voor een bepaald tijdstip. Vermeld dit dan in het contact formulier.  

Liever toch direct contact. Bel ons dan op 070 - 20 60 103

Openingstijden

Ruime openingstijden zodat u ook na werktijd onze winkel kunt bezoeken

openingstijden-touchfixWij weten dat veel mensen overdag weinig tijd hebben. Daarom is onze winkel ook na 18:00 geopend. Zo kunt u ook na werktijd bij ons terecht. Wij zijn 6 dagen per week geopend. Liever online uw bestelling doorgeven? Dat is geen probleem. Onze webwinkel is 24/7 geopend.


Bekijk onze actuele openingstijden.

Glasplaatje.nl

Omdat u nog vandaag een nieuw scherm wilt 

glasplaatje.nlUw telefoon is gevallen of beschadigd? Erg vervelend maar wij hebben voor u een snelle en passende oplossing. U kunt onze winkel bezoeken voor een directe reparatie terwijl u wacht. Natuurlijk kunt u ook online het onderdeel bestellen in onze webwinkel of een reparatie inplannen. Zo weet u zeker dat u snel een nieuw schermpje heeft. Wij zorgen dat u 100% tevreden bent en uw telefoon lijkt weer als nieuw! 

Iphonebumper.nl

Webshop Iphone bumper

Iphonedatakabel.nl

Een originele Iphone kabel laadt toch net wat veiliger 

Cable-IphoneEen orginele Iphone/Ipad kabel is aan te raden voor Apple toestellen. Het toestel kan veilig opladen of bestanden overdragen op de desktop. Geeft niet als alle namaak kabels een foutmelding en is beschikbaar in meerdere maten. 

Kies vandaag nog uw orginele Apple accessoires.
Bestel het product vandaag nog in onze webwinkel of kom langs in onze fysieke winkel. 

 

 

Touchfix.nl

Touchfix care & repair

Waarom dit Touchfix? Vrij simpel, waar heb je nog oer-Hollandse service onder het genot van een bakje koffie of een lekker frisje met een zeer grote kennis over techniek? Gewoon klaar terwijl je wacht, geen geouwehoer en service tot aan de deur.


Touchfix-care-and-repair

Elke telefoon die wij repareren, behandelen wij als onze eigen telefoon. Het is immers het apparaat wat veel voor je betekent en tegenwoordig niet meer weg te denken is uit het dagelijks leven. Wij als jonge ondernemers hebben nog genoeg ideeën en ambities voor de toekomst, graag overtuigen wij u van onze kunde!

Veiligheid & Privacy

Uw gegevens zijn veilig dankzij een beveiligde verbinding tussen uw computer en onze server.

Het SSL-certificaat dat wordt gebruikt op onze website beveiligt de communicatie van begin tot eind. Dit betekent dat de gegevens die u naar ons verstuurt niet als platte tekst leesbaar zijn. De beveiligde verbinding wordt automatisch tot stand gebracht wanneer u onze betaalomgeving in gaat. Uw persoonsgegevens en uw transactie zijn dus te allen tijde veilig.
 

SSL certificaten TouchfixDe beveiligde omgeving van uw bank wordt mede mogelijk gemaakt door ICEPAY. Zij verzorgen onze transacties en werken ook alleen maar met een beveiligde omgeving. Dat geldt voor de communicatie tussen ICEPAY en TouchFix, maar ook voor de communicatie tussen ICEPAY en uw bank.
 

U bevindt zich in de beveiligde omgeving wanneer er een groen slotje in de adresbalk zichtbaar is, en wanneer het pad met https:// begint.

Probeer het zelf: https://www.touchfix.nl

 

Registraties (WBP)

Bij TouchFix vragen wij alleen om persoonsgegevens die wij écht nodig hebben.

Wij gaan voorzichtig en verantwoord om met de persoonsgegevens die u met ons uitwisselt. Conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens worden de verzamelde gegevens niet verstrekt aan derden en worden ze alleen gebruikt voor de doeleinden zoals beschreven op onze website.

 

Wet bescherming persoonsgegevens TouchfixTijdens het vragen om uw persoonsgegevens, bijvoorbeeld bij het voltooien van uw betaling, maken wij onderscheid tussen verplichte en optionele velden. De verplichte velden vragen om informatie die wij nodig hebben om uw transactie te kunnen doen verwerken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan uw naam, zodat wij u goed kunnen adresseren, en uw e-mailadres, zodat wij u uw factuur kunnen toesturen.


Onze website wordt gehost op een eigen server, welke niet wordt gedeeld met andere websitehouders. Dit verlaagt het risico tot digitale inbraak en verhoogt de veiligheid van uw gegevens die aan ons verstrekt zijn. Uw persoonsgegevens worden enige tijd op onze server bewaard. Dit heeft als doel om ook in een later stadium te kunnen voldoen aan eventuele aanvragen van uw zijde met betrekking tot nabestelling, retourneren of garantie.

Wilt u uw verzamelde persoonsgegevens inzien of laten verwijderen?
Neem contact met ons op en wij helpen u graag verder.

Cookie wet

Wij maken gebruik van cookies om de functionaliteit van onze website mogelijk te maken.

Deze website maakt gebruik van zogenaamde cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die op uw computer worden opgeslagen, waar bijvoorbeeld een unieke code staat. Met die unieke code kunnen wij u herkennen wanneer u bladert door onze webshop. Deze cookies zijn vereist, omdat wij anders niet kunnen herkennen wie u bent, bijvoorbeeld wanneer u door onze website navigeert om producten te bekijken, in uw winkelwagen te leggen, en deze vervolgens af te rekenen.

 

Cookie wetgeving TouchfixIndien u niet wenst dat wij uw identiteit kunnen traceren op deze website, is het mogelijk om cookies uit te schakelen via de instellingen van uw browser. Als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser, kunt u nog steeds bladeren door onze website en producten bekijken. Het is dan echter niet mogelijk om online producten te bestellen of te betalen. U kunt dan telefonisch een bestelling plaatsen, of langskomen in onze winkel.


Google Analytics 

Deze website maakt tevens gebruik van Google Analytics. Dat is een systeem van derden wat uw gedrag op onze website analyseert. Met de rapportages die uit het systeem voortkomen kunnen wij onze online dienstverlening alsmaar verbeteren, wat u uiteindelijk ten goede komt. Er wordt nadrukkelijk geen persoonlijke data uitgewisseld met de externe partij, conform de Nederlandse wetgeving omtrent de bescherming van persoonsgegevens en de zogenaamde cookiewetgeving.

Algemene voorwaarden

Artikel 1 – Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
  2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
  3. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
  4. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen;
  5. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
  6. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
  7. Dag: kalenderdag;
  8. Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
  9. Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

TouchFix (Touchfix.nl, Glasplaatje.nl, iPhonebumper.nl, iPhoneDatakabel.nl)
Bezoekadres: Loosduinse Hoofdstraat 184, 2552 AL, Den Haag
Postadres: Postbus 43002, 2504 AA, Den Haag
Telefoonnummer: 070 - 20 60 103
E-mailadres: info@touchfix.nl
Kamer van Koophandel: 63340909 te ’s-Gravenhage
Btw-nummer: 8551.94.303B01

Artikel 3 - Toepasselijkheid

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
  2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
  3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
  4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Artikel 4 - Het aanbod

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
  2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
  3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
    1. de prijs inclusief belastingen;
    2. de eventuele kosten van aflevering;
    3. de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
    4. het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
    5. de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst;
    6. de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn voor het gestand doen van de prijs;
    7. de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het basistarief;
    8. indien de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
    9. de wijze waarop de consument voor het sluiten van de overeenkomst van door hem niet gewilde handelingen op de hoogte kan geraken, alsmede de wijze waarop hij deze kan herstellen voordat de overeenkomst tot stand komt;
    10. de eventuele talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
    11. de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en
    12. de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een overeenkomst die strekt tot voortdurende of periodieke aflevering van producten of diensten.

Artikel 5 - De overeenkomst

  1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
  2. Meerderjarig; u moet zowel achttien jaar oud zijn en meerderjarig zijn volgens de wet om reparatiediensten te verkrijgen.
  3. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
  4. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
  5. De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden. 6. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
    1. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
    2. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
    3. de informatie over bestaande service na aankoop en garanties;
    4. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering der overeenkomst;
    5. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.
  6. Indien de ondernemer zich heeft verplicht tot het leveren van een reeks van producten of diensten is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

Artikel 6a - Herroepingsrecht bij levering van producten

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
  2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 6b - Herroepingsrecht bij levering van diensten

  1. Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven werkdagen, ingaande op de dag van het aangaan der overeenkomst.
  2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping

  1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

  1. Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
  2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
    1. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
    2. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
    3. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
    4. die snel kunnen bederven of verouderen;
    5. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
    6. voor losse kranten en tijdschriften;
    7. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
  3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
    1. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
    2. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken; (Hiermee wordt het volgende bedoeld: wanneer de consument heeft aangegeven dat er gerepareerd mag worden door TouchFix, dan kan dit niet meer worden teruggedraaid zodra er is begonnen aan de reparatie)
    3. betreffende weddenschappen en loterijen.

Artikel 9 - De prijs

  1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW-tarieven.
  2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
  3. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
  4. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
    1. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
    2. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen tegen de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
  5. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
  6. De prijzen van producten van glasplaatje.nl en iphonebumper.nl zijn inclusief verzendkosten (brievenbuspost), tenzij anders is aangegeven.
  7. De prijzen voor reparaties zijn exclusief eventuele verzendkosten (verzekerd verzenden via PostNL).

Artikel 10 - Conformiteit en Garantie

  1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
  2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.
  3. TouchFix geeft na het voltooien van de reparatie een garantie van drie maanden op de reparatie.
  4. Deze garantietermijn gaat in op het moment van verzending van het product aan de consument/ het in ontvangst nemen van het gerepareerde artikel.
  5. Op schoonmaak- c.q. onderhoudsbeurten, alsmede op reparaties verricht aan producten met bliksem, water, zand, val of vochtschade, wordt alleen garantie gegeven op de vervangen onderdelen, tenzij op de reparatiefactuur uitdrukkelijk het tegendeel is vermeld. Het kan voorkomen dat na onderzoek of reparatie functieverbetering of -vermindering optreedt i.v.m. corrosie van componenten( door vochtschade). TouchFix kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden daar dit het gevolg is van de opgelopen schade in combinatie met de poging het toestel te herstellen.
  6. De garantie vervalt bij het openen van het toestel door consument of derde na de reparatie welke door TouchFix is uitgevoerd. Bij schade van buitenaf zoals valschade en vochtschade vervalt de garantie automatisch.
  7. Wanneer binnen drie maanden na verzending/ het in ontvangst nemen van het gerepareerde product de klachten genoemd bij de oorspronkelijke reparatie(zie hiervoor desbetreffende factuur) terugkeren en de oorzaak hiervan duidelijk in verband staan met de voorgaande reparatie(s), zal TouchFix het defect onder garantie proberen op te lossen.
  8. Bij dezelfde oorzaak van de klacht worden alleen die onderdelen die bij de vorige reparatie niet zijn vervangen in rekening gebracht.
  9. Indien blijkt dat de oorzaak van de klacht een andere is dan die bij de vorige reparatie, dan worden de kosten van de nieuwe reparatie aan de consument doorgegeven, waarna de consument dan wel of niet akkoord geeft voor verdere afhandeling van de reparatie.
  10. Na hernieuwde reparatie gaat de garantie periode opnieuw in.
  11. Een terugkerende klacht is niet per definitie een zelfde technisch defect. Wanneer TouchFix kan aantonen dat de klacht veroorzaakt wordt door andere niet correct functionerende onderdelen dan word dit doorgegeven aan de consument. (art 10:9)
  12. Er bestaat nimmer recht op garantie, indien de consument TouchFix nog enig betaling verschuldigd is, tenzij de consument kan aantonen dat TouchFix nalatig is geweest.
  13. Wanneer er een onderdeel wordt besteld (bij TouchFix, Glasplaatje en Iphonebumper) en het is kapot bij aankomst ( Dead On Arrival DOA) dan dient u dit bij ons te melden.
  14. Hierna kunt u overgaan tot het terug sturen door middel van een procedure RMA( Return Material Autorisation) Wanneer het onderdeel kapot is gegaan bij de consument(door verkeerd gebruik, reparatie, of nalatigheid) is een RMA procedure niet mogelijk.
  15. Wanneer wij tijdens de RMA procedure een artikel terug krijgen wat DOA is volgens de consument. En tijdens onze inspectie blijkt dit niet het geval te zijn (fraude) dan krijgt u geen nieuw artikel en zullen de onderzoekskosten á €50,00 in rekening worden gebracht.

Artikel 11 - Levering en uitvoering

  1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
  3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
  4. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
  5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
  6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan de consument bij de ondernemer, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
  7. Wanneer het toestel eerder door derden is gerepareerd kan het zijn dat er fouten gemaakt zijn tijdens deze reparatie( komt veel voor helaas). TouchFix zal in deze gevallen proberen om de telefoon in originele staat terug te brengen door bijvoorbeeld kapotte of vermiste schroeven te vervangen. Wanneer bij een nieuwe reparatie door TouchFix onderdelen kapot gaan doordat er door derden niet secuur is omgegaan met het toestel, is TouchFix hier niet verantwoordelijk voor.
  8. TouchFix probeert altijd de reparatie uit te voeren terwijl u wacht, tenzij de consument nadrukkelijk heeft aangegeven dit niet te willen. Wanneer het onverhoopt niet lukt om het toestel te repareren wordt er met u het vervolg besproken. De reparatie wordt dan op een ander tijdstip nogmaals uitgevoerd binnen 7 dagen. Wanneer dan blijkt dat het uitvoeren van de reparatie niet mogelijk is door een van de gevallen zoals genoemd in(art. 10:5) dan is (art. 19:2) van toepassing. In overige gevallen zijn (art. 18:2) of (art. 18:3) van toepassing.

Artikel 12 – Duurtransacties

  1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
  2. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan heeft een looptijd van maximaal twee jaar. Indien is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de consument de overeenkomst op afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst worden voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde tijd en zal de opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst maximaal één maand bedragen.

Artikel 13 - Betaling

  1. Voor zover niet later is overeengekomen dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen veertien dagen na bezorging van het goed of in geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, binnen 14 dagen na afgifte van de deze overeenkomst betreffende bescheiden.
  2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
  3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
  4. In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.(art 13:5)
  5. De consument dient TouchFix alle kosten te vergoeden intern en extern gemaakt worden betaling van de factuur te verkrijgen. Deze kosten bedragen tenminste 50% van het factuurbedrag met een minimum van € 100,--, dit alles te vermeerderen met BTW.
  6. Bij niet betaling van enig factuur van TouchFix op de vervaldatum, zijn onmiddellijk alle bedragen krachtens enig andere factuur opeisbaar.

Artikel 14 - Klachtenregeling

  1. TouchFix, Glasplaatje.nl en iPhonebumper.nl beschikken over een klachtenprocedure en behandelt de klacht aan de hand van deze procedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 14 dagen na de factuurdatum, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Dit kan telefonisch, schriftelijk maar liever via de mail.
  3. Bij TouchFix, Glasplaatje.nl en iPhonebumper.nl ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door TouchFix, Glasplaatje.nl en iPhonebumper.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Artikel 15 Verzending

Verzending van consument aan TouchFix

  1. Consumenten die een product opsturen naar TouchFix worden met nadruk geadviseerd om dat aangetekend te doen. TouchFix kan niet aansprakelijk worden gesteld voor beschadiging of vermissing van een pakket dat de consument opstuurt.
  2. De ter vervoer aan te bieden mobiele telefoons dienen altijd in een doos verpakt te worden, gevuld met deugdelijk vulmiddel. De doos dient vervolgens deugdelijk afgesloten te worden teneinde de kans op diefstal uit de doos zo klein mogelijk te maken. In één pakket mag slechts één mobiele telefoon worden verpakt, tenzij daarover schriftelijk andere afspraken zijn gemaakt. LET OP: Als de 'verkoopverpakking' wordt gebruikt als verpakking voor verzending, dan moet daar nog een extra neutrale doos omheen.

Verzending van TouchFix aan consument

  1. TouchFix biedt standaard een verzekerde verzending aan á € 8,05 (verzekerd verzenden via PostNL) (art. 9:7). Wanneer PostNL zijn verzendtarieven wijzigt zal dit tijdig worden aangegeven door TouchFix. (Waarna het nieuwe tarief wordt doorberekend aan de consument.), deze verzekering wordt door PostNL afgegeven en wordt bij eventueel verlies of schade door TouchFix met PostNL afgehandeld. TouchFix betaalt u het schadebedrag retour direct nadat PostNL de claim heeft afgehandeld en toegekend.
  2. Indien de buitenzijde van een pakket/transportbox bij ontvangst is beschadigd, dan wel de verzegeling/sluiting is verbroken, dan mag het pakket/transportbox niet in ontvangst worden genomendoor de consument, gebeurt dit wel dan vervalt het recht op vergoeding van schade.
  3. Verzendingen door Glasplaatje.nl en iPhonebumper.nl worden verzonden door middel van brievenbuspost. Glasplaatje.nl en iPhonebumper.nl zorgen

Artikel 16 Verlies van data

TouchFix is niet verantwoordelijk voor eventueel verlies van data. In uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat er data verloren gaat. Daarom dient de consument voor een reparatie/ het opsturen van het toestel zelf een back-up te maken. Deze back-up omvat het volgende: persoonlijke gegevens, software, toepassingen en informatie. Ook gegevens, bestanden, randapparatuur, uitbreidingsgeheugen en/of persoonlijke of vertrouwelijke informatie wissen/ verwijderen. De consument is dus zelf verantwoordelijk.

Artikel 17 Ontbinding

  1. Indien na drie achtereenvolgende pogingen (schriftelijke mededelingen per mail(minimaal 1)/ telefonisch contact) van TouchFix aan de consument dat het product gereed is en de consument gedurende een periode van 30 dagen heeft nagelaten voor een betaling te zorgen, is TouchFix bevoegd het product te verkopen en het hem verschuldigde op de opbrengst te verhalen. (art 13:4-art 13:5)
  2. Voor toestellen waarbij na onderzoek blijkt dat het toestel niet meer op een economisch haalbare wijze hersteld kan worden zal de klant hiervan op de hoogte gesteld worden via het bij ons bekende e-mailadres. Daarin wordt de keuze gegeven om het defecte toestel retour te ontvangen na betaling van de portokosten (verzekerd) .Zijn deze kosten niet voldaan binnen een termijn van 30 dagen na verzenden van de e-mail dan zal TouchFix uiteindelijk overgaan tot vernietiging van dit toestel. Er zijn dan geen verdere kosten voor de klant zoals vermeld in (art 19).
  3. Voor toestellen waarbij na onderzoek blijkt dat het toestel niet meer wijze hersteld kan worden zal de klant hiervan op de hoogte gesteld worden via het bij ons bekende e-mailadres. Daarin wordt de keuze gegeven om het defecte toestel retour te ontvangen na betaling van de portokosten (verzekerd) .Zijn deze kosten niet voldaan binnen een termijn van 30 dagen na verzenden van de e-mail dan zal TouchFix uiteindelijk overgaan tot vernietiging van dit toestel. Er zijn dan geen verdere kosten voor de klant zoals vermeld in (art 19).
  4. Indien de consument één van zijn verplichtingen jegens TouchFix niet nakomt, indien hij in staat van faillissement geraakt, surseance van betaling aanvraagt of indien op één van zijn goederen beslag wordt gelegd, heeft TouchFix het recht de overeenkomst als ontbonden te beschouwen door het enkel aangrijpen van deze omstandigheid, zonder dat daartoe ingebrekestelling vereist is.
  5. Na ontbinding, onder meer op grond van (art. 18:3) is TouchFix gerechtigd de geleverde zaken, zo nodig na demonteren, terug te nemen en koper zal hiertoe alle medewerking verlenen. Verder is TouchFix alsdan gerechtigd tot volledige schadevergoeding.
  6. Indien er sprake is van agressie en/of bedreigingen richting TouchFix dan wordt dit gezien als een onrechtmatige daad(art. 6:162 BW). Op basis van (art. 6:258 lid 1 BW) onvoorziene omstandigheden op basis van de redelijkheid en billijkheid(art.6:2 BW) wordt de overeenkomst ontbonden. Het product wordt retour gestuurd waarbij verzendkosten en eventuele extra kosten in rekening worden gebracht.

Artikel 18 Vrijblijvend onderzoek

  1. NO CURE NO PAY (geen reparatie dan ook geen betaling).
  2. Als bij onderzoek blijkt dat de prijs van de reparatie hoger zal zijn dan de kostenraming zoals vermeld op de website, dan wordt aan de klant gevraagd of hij het product voor die hogere prijs wil laten repareren. In dat geval vindt de reparatie pas plaats na toestemming van de klant. Wanneer de website geen kostenraming meldt en de prijs pas na onderzoek kan worden vastgesteld, dan wordt aan de klant gevraagd of hij het product voor die prijs wil laten repareren. Ook in dat geval vindt de reparatie pas plaats na toestemming van de klant.
  3. De consument kan evenwel afzien van verdere dienstverlening door TouchFix en betaalt dan alleen de verzendkosten voor de retourzending maar geen onderzoekskosten.

Artikel 19 Overmacht

  1. TouchFix is gerechtigd de overeenkomst te ontbinden of de nakoming van haar verplichtingen op te schorten, indien TouchFix op grond van overmacht haar verplichtingen tijdelijk of blijvend niet kan nakomen.
  2. Onder overmacht worden alle omstandigheden verstaan die redelijkerwijs niet door TouchFix kunnen worden beïnvloed. Hieronder is uitdrukkelijk begrepen het door derden niet (tijdig) leveren aan TouchFix, tenzij de consument kan aantonen dat TouchFix ter zake een belangrijk verwijt treft.

Artikel 20 Geschillen

Op de overeenkomst en deze algemene verkoopvoorwaarden is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

Betalen in onze winkel

Vertrouwd, eenvoudig en veilig betalen met contanten of met de pin in de winkels van Touchfix

In onze winkels bieden wij de mogelijkheid om contact en met de pin te betalen. Wij doen er alles aan om betalingen in de winkel als online zo veilig mogelijk te houden.

 

Betalen door te pinnen

Pin betaling TouchfixPinnen vormt bijna een dagelijks onderdeel van ons leven. U kunt pinnen bij een geldautomaat, maar natuurlijk ook in winkels. Bij TouchFix kunt u naast contant ook met pin betalen. Wij doen er alles aan om het pinnen voor u zo veilig mogelijk te maken. Ons pinautomaat is gecertificeerd en gegarandeerd veilig om uw betalingen te doen. Pinnen is een snelle, veilige en eenvoudige manier van betalen.

U heeft eigenlijk altijd gepast geld op zak. Natuurlijk kunt u ook contant betalen, meer informatie leest u hieronder.

 

Betalen met contanten

Contant betaling TouchfixNatuurlijk kunt u ook bij ons gemakkelijk betalen met contanten. Vanwege veiligheidsredenen hebben wij nooit veel contanten in huis. Ook voor uw veiligheid en op advies van de overheid is het veiliger, sneller en eenvoudiger om te betalen met pin. Natuurlijk betaalt u bij online betalingen veilig met IDEAL of Mistercash. Online beschermen wij uw betaling met onze SSL certificaten. Meer informatie over online betalingen vindt u hier op de website van iDeal.

 

Andere betaalmethodes

Creditcard betaling TouchfixWij bieden op dit moment alleen de mogelijkheid om gebruik te maken van American Express bij creditcard betalingen. Natuurlijk kunt u online betalen met IDEAL, Mistercash en overschrijving. Informatie over betalingen met American express kunt u vinden op de website van American Express.



Online betalen (IDEAL)

Veilig onderdelen betalen voor uw smartphone of tablet met iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. TouchFix biedt iDEAL aan en biedt u een veel voordelen ten opzichte van andere online betaalmethoden:

- iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
- Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren of iets te downloaden.
- U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
- iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
- U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling is meteen zichtbaar in uw rekeningoverzicht.
 

Betalen met Ideal op TouchfixHeeft u nog geen toegang tot internetbankieren bij een van de deelnemende banken? Neem dan contact op met uw bank om dat snel te regelen. U kunt ook een overboeking doen wanneer u geen internetbankieren heeft. U kunt uw product telefonisch bestellen of per e-mail en bij betaling versturen wij direct uw onderdelen voor uw smartphone of tablet op.


Meer informatie over Ideal kunt u vinden op de website van iDEAL 

Online betalen (Mistercash)

Eenvoudig en veilig betalen met het systeem wat u gewend bent.

Bij TouchFix kunt u ook met Mister Cash betalen, de Belgische variant van iDEAL. Zo bedienen we graag ook onze klanten uit België om snel en veilig onderdelen te bestellen voor uw smartphone of tablet. Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België.
 

Betalen Touchfix met MistercashAlle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Bancontact / Mister Cash. Ze kunnen direct hun aankopen betalen in een voor hun vertrouwde bankomgeving. Bestel nu eenvoudig online met onze uitgebreide webshop met diverse onderdelen voor alle smartphones en betaal met iDeal of Mister Cash.

 
Beide betalingssystemen zijn gekwalificeerd als beste en gebruiksvriendelijke methoden voor uw betalingen in Nederland en België. 

Overboeking

Snel en eenvoudig online betalen met overboeking

Touchfix overboekingOverboeking, ook wel bekend als overschrijving of bankoverschrijving, is een vertrouwde betaalmethode waarmee zowel nationaal als internationaal online betaald wordt. Een overboeking bij TouchFix houdt in dat u het geld via een reguliere bankoverschrijving overmaakt. U ontvangt een e-mail met alle gegevens om de overschrijving te voldoen (het bankrekeningnummer, de naam van de begunstigde en het over te maken bedrag)

Overige methodes  

Een gegarandeerde veilige betaalmethode die wij bieden is betalen via iDEAL en Mister Cash.Een overboeking met iDEAL heeft als voordeel dat het een gegarandeerde veilige betaling is. Dit betekent dat zodra de overboeking op geslaagd staat, deze meteen bij TouchFix binnen is en wij meteen kunnen beginnen met uw reparatie van uw Smartphone of tablet of het leveren van onderdelen.

Mister Cash is de betaalmethode in België en bieden wij onze Belgische klanten aan om snel en veilig producten te bestellen bij ons. Een overboeking naar TouchFix staat garant voor inkomende betalingen met de Europese gekeurde betaalmethode iDeal en Mister Cash.

Levering & bezorging

Volg uw bezorging nu online en weet wanneer u het pakketje binnen krijgt.


Touchfix bezorgenVerwacht u een pakketje? U kunt online zien wanneer wij komen bezorgen. Met uw postcode en de barcode van uw pakket kunt u de bezorgstatus van uw pakket online controleren. Bent u niet thuis als wij uw pakket bezorgen? Dan bieden wij het standaard aan bij uw buren. Lukt dit ook niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. 

Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur op MijnPakket aangeven wanneer onze chauffeur een tweede keer kan langskomen. Op een dag, tijd en locatie die voor u het beste uitkomt.
 

PostNL icoonLukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging en hebt u niets ingevuld in MijnPakket? Dan kunt u de zending ophalen bij het Postkantoor bij u in de buurt. U hebt hiervoor drie weken de tijd. De medewerkers van het postkantoor vragen u bij het afhalen om een geldig legitimatiebewijs. 

UPS IcoonOnze pakketten worden  via onze betrouwbare partners UPS en PostNL verstuurd.
Track & trace kan gecontroleerd worden via de onderstaande websites:
Postnl: PostNL Track&Trace service 
UPS: UPS Track & Trace service 

Let op, wij gebruiken geen track & trace code voor brievenbus post. Wilt u meer weten over onze bezorgdiensten of wilt u weten wat de mogelijkheden voor spoedbezorging voor zakelijke klanten, neem dan contact op met onze klantenservice

070 - 20 60 103 of stuur een e-mail naar info@touchfix.nl.

 

Ophalen op locatie

Zes dagen per week zijn wij geopend voor uw smartphone reparatie en onderdelen

Heeft u onderdelen besteld of heeft u onderdelen nodig voor uw smartphone of tablet? Onze winkel in Den Haag is van maandag t/m vrijdag dagelijks geopend met ruime openingstijden. Onze vriendelijke medewerkers staan u graag te woord en bieden u persoonlijke service voor het vinden van de juiste onderdelen.
 

Touchfix openingstijden

Ook kunt u bij ons uw smartphone of tablet laten maken terwijl u wacht. Onze winkel in Loosduinen, Den Haag is van maandag t/m zaterdag geopend. Maak een afspraak of loop binnen voor uw smartphone en tablet onderdelen. Natuurlijk ook voor reparaties. Bekijk de actuele openingstijden in onze agenda.   Heeft u geen tijd om uw onderdelen op te halen in onze winkel, bestel dan online en wij versturen snel uw geselecteerde onderdelen.

Wilt u meer weten over onze service, bel dan onze klantenservice op 070 - 20 60 103 of verstuur een e-mail naar info@touchfix.nl.

Spoedlevering

Zeer snelle spoedbezorging voor zakelijke en particuliere klanten van TouchFix

Is het nodig dat uw zending vandaag nog bezorgd wordt? Dat is geen probleem. Een koerier van TouchFix bezorgt uw pakket. Met spoed, binnen enkele uren of in de loop van de dag, precies zoals u wenst. In Nederland of België. Spoedbezorging is mogelijk voor particulieren en zakelijke klanten.

Express levering TouchfixStandaard levering is binnen enkele dagen na uw bestelling en is veelal binnen 48 uur op locatie. Wilt u dezelfde dag nog uw bestelling binnen hebben, dan verzorgen de koeriers van Touchfix dit graag voor u. Neem contact op met onze klantenservice 070 - 20 60 103 of stuur een e-mail naar info@touchfix.nl.Afhankelijk van de locatie waar het pakket naartoe moet zullen wij extra kosten in rekening brengen voor onze snelle spoed service.

Bij ons bent u verzekerd van een tijdige en snelle verzending. Onze koeriers zijn zeer ervaren en hebben uitgebreide kennis van het Nederlandse en Belgische wegennet. Wij zijn snel, flexibel kunnen schakelen. Op deze manier kunnen wij uw pakket snel op de plaats van bestemming krijgen

 

Haal- & brengservice

Niet in de gelegenheid om langs te komen? Dan komen wij graag langs!

Haal en brengserive TouchfixBij TouchFix vinden wij het belangrijk dat het u zo gemakkelijk mogelijk wordt gemaakt. Daarom bieden wij een unieke haal- en brengservice. Deze speciale dienst neemt u alle zorgen uit handen. Een van onze medewerkers haalt het toestel bij u op locatie op, bijvoorbeeld thuis, op uw werk, of ergens onderweg. Het toestel wordt naar ons kantoor in Den Haag gebracht, waar deze onmiddellijk voor u wordt gerepareerd.

Wanneer het toestel klaar is, bijvoorbeeld aan het einde van de middag, wordt deze weer netjes en zo goed als nieuw bij u teruggebracht. Totaal geen omkijken naar dus!

Een meerprijs voor de haal- en brengservice is gebaseerd per kilometer.

 

Track & Trace

Volg uw pakket eenvoudig online met Track & Trace

Volg uw pakket van TouchFix op elk moment van de dag. Wij bieden de mogelijkheid aan om uw pakket te volgen via Track & Trace wat een handige manier is om uw zending met barcode online te volgen. Wanneer u online een bestelling heeft gedaan bieden wij dezelfde dag uw pakket aan bij onze koerier. Wanneer dit in het bezit is van onze koerier krijgt u een melding en kunt u met de gegevens die u per mail ontvangt het pakket volgen tot deze geleverd is.

Zodra u een barcode hebt, kunt u de zending online volgen. Als de dag bekend is waarop wij de zending aanbieden dan ziet u deze dag. Waar mogelijk geven wij ook een tijdsvenster waarin wij de zending aanbieden. Het tijdsvenster is de periode tussen twee tijdstippen. De aflevering van uw zending hangt af van het land van bestemming.

Voor onze klanten in België is het nu ook mogelijk om het pakket online te volgen. Wij bezorgen altijd, ook al hebt u geen resultaat gevonden voor uw zending naar het buitenland met de barcode. We zijn voor de Track & Trace-gegevens afhankelijk van de gegevensuitwisseling met onze internationale partners. Helaas zijn ze niet altijd in staat om de bijbehorende Track & Trace-gegevens (tijdig) aan ons door te geven.


UPS en PostNL verzorgen de levering van uw pakket. Track & trace kan gecontroleerd worden via de onderstaande websites:
Postnl: Post NL Track & Trace 
UPS: UPS Track & Trace 

Let op, wij gebruiken geen track & trace code voor brievenbus post. Mochten er vragen zijn dan kunt u altijd contact opnemen met onze chat medewerker.

14 dagen bedenktermijn

Bij TouchFix doen wij niet moeilijk over ruilen en retourneren.

Touchfix bedenkttijd

Voor de producten die u bij TouchFix aanschaft geldt een 14 daagse bedenktermijn.
Als het product in de originele staat en verpakking verkeert, nemen wij het product zonder problemen terug. Wij hebben wel enkele voorwaarden voor het terug nemen van producten. Dit om te voorkomen dat wij producten terug krijgen die al gebruikt zijn. 


Wij hanteren de volgende voorwaarden:
- Het product is in de originele staat
- Het product is in de originele verpakking
- Het product is compleet
- Het product is niet beschadigd
- Het product is niet gebruikt
- Het product is niet vies

Meer weten over ruilen, retourneren en garantie? Bekijk het eenvoudig stappenplan. 

3 maanden garantie

hier komt info over betalen

Stappenplan garantie

In één oogopslag duidelijk welke garantie u heeft! 

We willen u graag verder helpen met ons stappenplan. Mocht u hierna nog vragen hebben neem dan eenvoudig contact op met onze chat medewerker. 

Overzicht voor snelle afhandeling. 
Bekijk eerst hieronder welke methode van het stappenplan voor u geldt. Maak daarna uw selectie hieronder: 
- Naar het retourformulier 
- Naar het contact formulier

 Stappenplan retour Touchfix

Garantie & retourformulier

Wij houden niet van lange formulieren en maken retourneren makkelijk! 

Bij eenvoudig bestellen hoort ook eenvoudig retourneren. Via ons garantie- & retourformulier kunt u gemakkelijk uw aanvraag doorsturen. Weet u niet wat u moet invullen? Vraag dan onze chat medewerker voor hulp! 

Samsung Galaxy S7

Touchfix specialist in Samsung Galaxy S7 reparaties 

TouchFix is specialist in Samsung Galaxy S7 reparaties. Wij zijn jarenlang een gevestigde naam voor het repareren van uw Samsung telefoon en het leveren van onderdelen voor Samsung telefoons en tablets. Samsung telefoon reparatie en bezorging van Samsung telefoon onderdelen kunt u met onze service weer snel beschikken over een zo goed als nieuw toestel.

Samsung Samsung Galaxy S7 reparaties reparatie service van TouchFix helpt u verder. Nu uw smartphone of tablet vanaf 29,95 euro professioneel, met garantie, goedkoop en snel repareren door TouchFix.

Bestel online uw onderdelen of maak snel en eenvoudig een reparatie afspraak voor uw Samsung smartphone of tablet. Wij zijn  6 dagen per week open en u kunt terecht voor: Samsung scherm vervangen, het repareren van uw Samsung scherm, Samsung smartphone reparatie en het herstellen van waterschade.

Maak online een afspraak, bestel online uw onderdelen of kom langs bij onze winkel in Den Haag.

Samsung Galaxy S6

Touchfix specialist in Samsung Galaxy S6 reparaties 

TouchFix is specialist in Samsung Galaxy S6 reparaties. Wij zijn jarenlang een gevestigde naam voor het repareren van uw Samsung telefoon en het leveren van onderdelen voor Samsung telefoons en tablets. Samsung telefoon reparatie en bezorging van Samsung telefoon onderdelen kunt u met onze service weer snel beschikken over een zo goed als nieuw toestel.

Samsung Samsung Galaxy S6 reparaties reparatie service van TouchFix helpt u verder. Nu uw smartphone of tablet vanaf 29,95 euro professioneel, met garantie, goedkoop en snel repareren door TouchFix.

Bestel online uw onderdelen of maak snel en eenvoudig een reparatie afspraak voor uw Samsung smartphone of tablet. Wij zijn  6 dagen per week open en u kunt terecht voor: Samsung scherm vervangen, het repareren van uw Samsung scherm, Samsung smartphone reparatie en het herstellen van waterschade.

Maak online een afspraak, bestel online uw onderdelen of kom langs bij onze winkel in Den Haag.

Apple Iphone 7 (Plus)

iPhone 7 (plus) Reparatie? Snelle, Professionele en Goedkope reparatie

TouchFix is jarenlang de specialist voor uw iPhone 7 reparaties. Voor uw iPhone 7 reparatie en alle onderdelen kunt u bij ons 6 dagen per week terecht. Snel uw iPhone 7 scherm vervangen, het repareren van uw iPhone 7 scherm en het herstellen van waterschade kunt u 6 dagen per week bij ons terecht.

Is uw iPhone 7 (plus) kapot, laat nu uw smartphone vanaf 29,95 euro professioneel, met garantie, goedkoop en snel repareren door TouchFix.

Bestel online uw onderdelen of maak snel en eenvoudig een reparatie afspraak voor uw iPhone 3,4S, 5,6 of 7. Wacht enkele minuten in onze winkel terwijl wij uw telefoon repareren, uw scherm / glas vervangen of het herstel van waterschade. Wij leveren onderdelen en repareren smartphones van vele andere merken en types, dus niet alleen voor uw iPhone, maar ook HTC, Huawei of bijvoorbeeld Samsung.

TouchFix heeft vele jaren ervaring in het repareren en vervangen van glasplaatjes en andere onderdelen voor iPhones en andere telefoons. Een reparatie duurt gemiddeld niet langer dan een half uur en kan plaatsvinden waar u dat wenst. Bijvoorbeeld op ons kantoor in Den Haag, bij u thuis of op kantoor, of u kunt uw phone naar ons opsturen via de pakketpost of een koerier.

Wij hebben een groot deel van de onderdelen van uw apparaat altijd op voorraad, en leveren spare parts ook los, zodat u deze zelf kunt repareren. Het repareren van uw telefoon is altijd nog vele malen goedkoper dan het aanschaffen van een nieuwe smartphone. Voor al uw vragen staan wij u graag te woord, onze gegevens vindt u op de contact-pagina.

Samsung Galaxy S5

Touchfix specialist in Samsung Galaxy S5 reparaties 

TouchFix is specialist in Samsung Galaxy S5 reparaties. Wij zijn jarenlang een gevestigde naam voor het repareren van uw Samsung telefoon en het leveren van onderdelen voor Samsung telefoons en tablets. Samsung telefoon reparatie en bezorging van Samsung telefoon onderdelen kunt u met onze service weer snel beschikken over een zo goed als nieuw toestel.

DE Samsung Galaxy S5 reparaties reparatie service van TouchFix helpt u verder. Nu uw smartphone of tablet vanaf 29,95 euro professioneel, met garantie, goedkoop en snel repareren door TouchFix.

Bestel online uw onderdelen of maak snel en eenvoudig een reparatie afspraak voor uw Samsung smartphone of tablet. Wij zijn  6 dagen per week open en u kunt terecht voor: Samsung scherm vervangen, het repareren van uw Samsung scherm, Samsung smartphone reparatie en het herstellen van waterschade.

Maak online een afspraak, bestel online uw onderdelen of kom langs bij onze winkel in Den Haag.

One Plus 3

Touchfix specialist in One plus 3 reparaties 

TouchFix is specialist in One plus 3 reparaties. Wij zijn jarenlang een gevestigde naam voor het repareren van uw One plus telefoon en het leveren van onderdelen voor Oneplus telefoons. One plus telefoon reparatie en bezorging van One plus telefoon onderdelen kunt u met onze service weer snel beschikken over een zo goed als nieuw toestel.

De One plus 3 reparatie service van TouchFix helpt u verder. Nu uw smartphone of tablet vanaf 29,95 euro professioneel, met garantie, goedkoop en snel repareren door TouchFix.

Bestel online uw onderdelen of maak snel en eenvoudig een reparatie afspraak voor uw One plus smartphone of tablet. Wij zijn  6 dagen per week open en u kunt terecht voor: One plus scherm vervangen, het repareren van uw One plus scherm, One plus smartphone reparatie en het herstellen van waterschade.

Maak online een afspraak, bestel online uw onderdelen of kom langs bij onze winkel in Den Haag.

 

Neem contact met ons op!

Neem contact op met Touchfix op één van de onderstaande manier